Bio

Walczę o lepszą sprzedaż.

Żeby osiągnąć sukces w jakiejkolwiek dyscyplinie sportowej potrzeba wiele ambicji, planowania, przygotowań, wysiłku, bólu i pasji. Coś o tym wiem, bo jako sportowiec musiałem najwięcej wymagać od siebie, aby zdobyć upragnione mistrzostwo polski czy reprezentować nasz kraj na mistrzostwach w Siatkówce. W sprzedaży jest podobnie – jest wiele wysiłku, i czasami trochę polemiki nt. metod osiągania celów. Ostatecznie jednak do historii przechodzi jedna rzecz – wynik. Nie tylko ten krótkodystansowy, czyli podpisanie umowy, ale także długodystansowy – a więc zaspokojenie prawdziwej potrzeby dobrej jakości rozwiązaniem. Walczę o niego dla firm, z którymi współpracuje. Pracując na etacie uzyskałem 17razy tytuł sprzedawcy miesiąca. Teraz uczę innych, by poprawiali moje wyniki – na szkoleniach (klienci: Mercedes, IKEA, Porsche, Bosch i ogrom z sektora MŚP), oraz jako wykładowca na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Osiągnięcia:
★ 17 razy uzyskany tytuł sprzedawcy miesiąca, w tym tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy 2016 r. i najlepszego dyrektora sprzedaży 2017,
★ 2000+ przeszkolonych sprzedawców,
★ 20+ artykułów napisanych do magazynów sprzedażowych,
★ doświadczenie w sprzedaży w branżach ( marketing, it, farmacja, budownictwo, sprzedaż bezpośrednia)
★ 1 książka: „Sprzedaż jest sexy, albo jej nie ma wcale” – bestseller
★ średni wolumen mojej sprzedaży z czasów pracy na etacie: 1+ mln zł rocznie.
★ publicysta: Forbes, Szef sprzedaży, As sprzedaży, Marketer+…
★ wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie – psychologia sprzedaży