793 771 002 Infolinia otwarta
Mateusz mrozowski wstęp do strony

Książki biznesowe

Książki biznesowe zawierają wyjątkowo przydatną wiedzę dla przedsiębiorców, sprzedawców, menedżerów czy pracowników działu handlowego. Z ich pomocą można poznać różne sposoby organizacji efektywnych i skalowalnych procesów sprzedaży, a także liczne metody i techniki związane z obsługą klienta i zwiększaniem konwersji. Książki o takiej tematyce mogą też pokazać czytelnikom, jakie zmiany zachodzą w świecie biznesu oraz jak praktycznie wykorzystać zdobywane informacje.

Spis treści:
Jakie wybrać?
Personal branding
Samotność lidera
Które warto przeczytać?
Zakochaj się w sprzedaży na nowo
Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale

Jakie są polecane, najlepsze i najbardziej inspirujące książki biznesowe?

Najlepsze i najczęściej polecane książki biznesowe to takie, które są inspirujące dla czytelników. Ich autorzy posiadają zwykle duże doświadczenie zawodowe, dlatego chętnie dzielą się swoją wiedzą. Lektura literatury branżowej może pomóc w usystematyzowaniu różnych informacji, a także ułatwić poszukiwanie nowych pomysłów i rozwiązań. Na uwagę pod tym względem zasługują książki współtworzone przez różnych ekspertów. Jako przykład może posłużyć Mateusz Mrozowski, czyli trener biznesu i zarazem były reprezentant Polski w siatkówce. Z jego najciekawszymi książkami możesz zapoznać się w sklepie za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Personal branding

Książka „Personal branding” zawiera wiele przydatnych wskazówek, które pomagają w rozwoju działalności. W jej treści zawarliśmy też opisy licznych mechanizmów biznesowych, a jej wartość merytoryczna nie odbiega poziomem od podręczników uniwersyteckich. Jako dzieło zespołowe, pozycja ta przedstawia czytelnikom omówienia różnych przypadków i zależności między nimi. Nie tylko inspirują one do podejmowania konkretnych akcji, ale też pozwalają na samodzielną interpretację. Mateusz Mrozowski łączy swoje podejście do sprzedaży z zasadami sportu zawodowego, a także psychologią behawioralną oraz dążeniem do wyników. Opracowane przez niego profesjonalne szkolenia bazują na baniach naukowych i aktualnych faktach, podważając zarazem praktyki nie zapewniające realnych wyników.

Książka o biznesie

Samotność lidera

Do polecanych pozycji należy też „Samotność lidera” czyli biografia Mateusza Mrozowskiego. Autor zawarł w niej osobiste przemyślenia, które dotyczą marzeń i najjaśniejszych momentów z okresu młodości, a także największych słabości i bolesnych wspomnień. Książka ta jest najbardziej prywatnym dziełem Mateusza Mrozowskiego, z którego historią możesz łatwo się utożsamić oraz odnaleźć w niej wiele odniesień do własnego życia. Jego doświadczenie sprawia, że jest w stanie dostarczyć czytelnikom wiele gotowych rozwiązań i odpowiedzi na konkretne problemy. Zasada ta obowiązuje również w autorskich programach kursów online dostępnych na naszej stronie internetowej. Do tej pory z naszych szkoleń skorzystało niemal 5 tys. indywidualnych klientów, z których żaden nie złożył reklamacji i nie pozostawił negatywnego komentarza.

Które książki biznesowe warto przeczytać?

Książki biznesowe, które warto przeczytać, przedstawiają czytelnikom rzetelną wiedzę w zwięzłej formie, a przy tym pozbawione są wszelkich zbędnych informacji. Pozycje autorstwa Mateusza Mrozowskiego w kompleksowy sposób przygotowują do sukcesu w branży, inspirując do pracy nad celami i swoimi przekonaniami. Z ich pomocą możesz też łatwiej wdrożyć w życie każde z opisywanych zagadnień. Wiele z nich dostarcza wiedzę o ponadczasowym znaczeniu, które ma istotny wpływ na proces sprzedaży. Mateusz Mrozowski chętnie dzieli się swoją pasją i zachęca kolejne pokolenia do pracy nad sobą i do zmiany myślenia.

Zakochaj się w sprzedaży na nowo

Książka „Zakochaj się w sprzedaży na nowo” pozwala czytelnikom lepiej zrozumieć specyfikę sprzedaży telefonicznej, a także sposób podejmowania decyzji przez klientów oraz ich najczęstsze obiekcje. Dzieło to omawia strategiczne podeście do rozmów z kontrahentami, przedstawiając sprzedaż jako wyjątkowo fascynujący i sensualny proces. Z pomocą tej książki możesz poznać nie tylko odpowiednie techniki, ale też zwiększyć swoją wytrwałość w sprzedaży telefonicznej. Książka przedstawia typy sprzedawców i klientów, zasady badania potrzeb, opisy wyzwań i teorii biznesowych, a także istotne reguły wpływu społecznego.

Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale

Inspirująca pozycja w naszej ofercie to również „Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale”. Książka ta przedstawia najważniejsze zasady indywidualnego podejścia do biznesu, które opierają się na odejściu od przeciętności. Jako czytelnik możesz poznać zasady docierania do wyjątkowych ludzi i dużych pieniędzy, a także opracowywania ważnych idei. Dzieło to może znacząco zmienić sposób patrzenia na rzeczywistość, przedstawiając najbardziej sensualne cechy sprzedaży. Autor przekazał w niej swoją wiedzę i pasję, dzięki czemu obecnie oferowana książka ma już status bestsellera. Zapraszamy do sprawdzenia innych dzieł Mateusza Mrozowskiego, a także skorzystania z konsultacjinawiązania kontaktu.

    Patronite

    Patronite łączy autorów z ludźmi, którzy chcą wesprzeć swoją pasję nie tylko dobrym słowem, ale także finansowo. Patroni wpłacają regularne, miesięczne kwoty na konto Autorów i mogą je przeznaczyć na potrzeby swojej działalności. Autorzy zyskują możliwość rozwoju, a Patroni dostęp do wyjątkowych nagród, a także bezcenną świadomość realnego wspierania pasji innych!
    Więcej
    Strzałka

    Buy me a coffee

    If you want to support us, a symbolic gesture may be to buy coffee. Each cup of coffee is not only a moment of relaxation, but also support for our passion and work. By Bet Coffee , you support our mission and help us grow our business. Thank you for your support!

     

    Postaw mi kawę na buycoffee.to

    Mateusz Mrozowski Szkolenia
    Mateusz Mrozowski - trener biznesu
    Nasza ocena Google 5.0
    Mateusz Mrozowski - trener biznesu
    ×